Mám desítky spokojených klientů. Proč?

Předpokládáme, že aby se člověk uživil, musí být něčím pro společnost přínosný. Platí to i u zaměstnanců, ale především u živnostníků a podnikatelů. Mám za sebou desítky úspěšných obchodů a spokojených klientů. Vysvětlím, v čem jsem pro ně byl přidanou hodnotou, za kterou jsem si zasloužil svou odměnu.

Moje služba vám vydělá a to bezstarostně pro vás.

Provize až na posledním místě, ne na prvním.

Mnozí z mých klientů své nemovitost prodávali sami a na základě toho jsem je oslovil. Pochopil jsem, že jeden faktor lidi odpuzuje od služby realitních makléřů a tím je provize. Je důležité zmínit, že pro vás během obchodu pracuji ZADARMO a dokonce do propagace vaší nemovitosti investuji svoje peníze. Proč tomu tak je? Ve vašem zájmu je, předpokládám, prodat nemovitost co nejvýhodněji za daný čas. Mně jde o totéž! Moje provize je splatná až po uzavření kupních smluv a je určena procentem, takže je i v mém zájmu, aby se nemovitost prodala co nejlépe

Prodáte si nemovitost sami?

Ano, prodáte. Dobře? To spíš záleží na vašem štěstí. Má vaše nemovitost vlastní web? Platíte reklamu na internetu? Je vaše nemovitost na minimálně deseti inzertních portálech? Platíte na nich extra za zviditelnění vaší nabídky? Pokud splňujete následující podmínky, tak jsem vám tento článek emailem neposlal - posílám ho pouze lidem, u kterých vím, že je 100% relevantní.


Jaké foto se podobá vaší inzerci více?

Vlevo před - vpravo po

V dnešní době, kdy na trhu přibývají nové nemovitosti, je zásadní, aby ta vaše vypadala v inzerci co nejlépe. Jste schopni prázdnou nemovitost vybavit nábytkem? Já spolupracuji s profi fotografem a kameramanem a důvod je prostý - je to profík ve svém oboru stejně jako já. Je to jeho živobytí a díky němu vypadá moje nabídka - vaše nemovitost - skvěle

Víte, zda zájemce dostane hypotéku?

Určitě vám neunikla dnešní doba zvyšování úrokových sazeb a zpřísnění podmínek pro získání úvěru. Bohužel spousta zájemců chodí na prohlídky nemovitostí, aniž by věděli, kolik jim je banka ochotna půjčit. Moji klienti jsou odproštěni od rizika, že obchod v závěru nedopadne, kvůli zamítnutí úvěru bankou. Spolupracuji totiž s dalším profíkem, tentokrát se živí zařizováním hypotečních úvěrů. Máme tedy pod kontrolou, zda je hypoteční úvěr pro kupce reálným, nebo pouze zbožným přáním.

Kolik lidí se momentálně stará o to, aby se vaše nemovitost prodala co nejlépe?

Zásadně nepracuji sám, protože vím, že výsledný efekt by nestál za nic. Spolupracuji tedy s lidmi, kteří mají každý svou specializaci, ve které vynikají. Každý obchod je jiný a přináší s sebou různé situace, které ho mohou zkomplikovat, pokud nevíte, jak je řešit. Veškeré starosti spojené s obchodem jdou za mnou a pokud neznám přesný postup pro danou situaci, vždy vím, kde potřebné informace zjistit - naše firma má dohromady okolo 100 makléřů, kteří se již setkali s ledasčím.

Nábytkový architekt a designérka interiérů

Jakýkoliv produkt, který je nabízen, má vypadat co nejlépe. Platí to u potravin v supermarketu s cenou v řádech desetikorun, tak proč se tím neřídit u nemovitosti v řádech milionů korun? Prázdné nemovitosti umíme zařídit nábytkem, který si zájemci spolu s nimi můžou koupit.

Upřímně by mě ani nebavilo osobně dekorovat nemovitost tak, aby na první pohled zaujala. Proto spolupracuji s designérkou, pro kterou je to vysněná práce - a právě proto výsledek stojí za to.

Foto a video tvorba

Spolupracuji s klukem, který je dokonce mladší než já, ale přesvědčte se sami, že moje videoprohlídky v jeho provedení mají šmrnc. Nechceme stát na místě, ale pořád hnát prezentaci kupředu. Každá další nabídka má tendenci být lepší a lepší.

Hypoteční specialistka

Pracuji s mgr. Gabrielou Skojovou. Má 20 let praxe v bankovním sektoru. Větší váhu ale přikládám konkrétním situacím, které pro moje klienty byla schopna vyřešit a kde jim pomohla získat úvěr. Mám v ní naprostou důvěru - pokud řekne, že klient hypotéku nedostane, nedostane ji a naopak.

Marketingový specialista

Internetová reklama není jednoduchá, ale je zcela zásadní, pokud chceme, aby vaše nemovitost byla vidět více než ty konkurenční.

Ukázka výkonnosti některých některých reklamních kampaní na Facebooku

Právní servis

Věřím, že máte právníka, který je schopen vytvořit potřebnou dokumentaci pro prodej. Zabývá se ale výhradně nemovitostním právem, nebo je to pro něj pouze doplňující činnost? Pokud je nemovitostní právo jeho denní chleba, je schopen řešit efektivně i nestandardní situace a zajistit tím bezpečí jak pro stranu prodávajících, tak kupujících.

Realitní tým

V neposlední řadě je za mnou realitní tým, v rámci kterého spolupracujeme s poptávkou a potenciálního zájemce vám mohu přivést i skrz mé kolegy.

Dokonalosti člověk dosáhne těžko, ale vnímám, že je mou profesní povinností se k ní stále přibližovat.

Proč točíme na nemovitost videoprohlídku?

Důvody jsou prosté. Jeden z nich je prokazatelně vyšší proklikovost u reklam s videem. Dalším důvodem je jedinečná možnost prezentovat hlavní přednosti prodávané nemovitosti. Ve videoprohlídce osobně vystupuji a poukazuji na důležité věci, kterých si zájemce na pouhých fotkách nemusí všimnout. 

Podívejte se na mé videoprohlídky sami:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLdVNHfbVWgdVSA6oF1wW1CACS92huX03c

Jaká je moje odměna?

Provize pro mě a realitní kancelář se pohybuje mezi 3-5% z kupní ceny. Vidím to jasně jako oboustranně výhodnou dohodu, protože nebudete muset zlevňovat vůbec nebo více, než bude nutné. Teď máte představu o tom, jaké je spolupracovat při prodeji vaší nemovitosti se mnou. Rád si vyslechnu, jaká je vaše situace a priority, a podle toho obchod nastavím.

Těším se na spolupráci!

Chceš se stát součástí týmu?

Pokud přemýšlíte o tom zda se stát se realitním makléřem či makléřkou, neváhejte se mi ozvat. Probereme to a třeba zrovna spolu vylepšíme realitní trh!

Registrovat se

Už jste členem uzavřené nemovitostní skupiny?
Neveřejné investiční nabídky, propojení lidí se zájmem v investování do nemovitostí.

Poslední příspěvky

Prodáváte? Uděláme vám osobně zdarma odhad na nemovitost.

Kupujete nemovitost? Nechte si zasílat nabídky a novinky.
Díky, povedlo se! Mějte se hezky. :)
Oops! Something went wrong while submitting the form.